OPTIMALIZOVANÝ NÁVRH PNEUMATIKY
Počítačová metoda konstrukce pro zlepšení požadovaných vlastností, aniž by došlo ke zhoršení v jiných oblastech. 3D CTDM umožňuje pomocí dynamických trojrozměrných simulací a analýz nacházet optimální konstrukční řešení fungující za všech podmínek a ve všech úhlech náklonu.Pro vzorek předních pneumatik je důležitá maximalizace stability ve vysokých rychlostech a minimalizace vibrací, zatímco vzorek zadních pneumatik je vyvinutý s většími negativními poměry pro přilnavost v zatáčkách a stabilitu.
Pneumatiky jsou navrženy pomocí 3D CTDM tak, aby poskytovaly rychlejší a lehčí ovládání v ostrých zatáčkách. Boční stabilita je maximalizována, aby bylo dosaženo lepší přilnavosti a aby byl lineární kontaktní tlak zachován ve všech úhlech náklonu za účelem hladkého ovládání.
STRAIGHT AND CORNERING TECHNOLOGY (TECHNOLOGIE PRO PŘÍMOU JÍZDU A ZATÁČENÍ)
Další výsledek intenzivního výzkumu a vývoje společnosti Bridgestone. SACT kombinuje dvě různé směsi v rámci konstrukce, která dává pneumatice dlouhodobou odolnost pro každodenní jízdy bez velkých náklonů plus agresivní přilnavost při zatáčení. Takže je konečně k dispozici pneumatika, která vyhovuje způsobu vaší jízdy, s rameny se zlepšenou přilnavostí a se středovou linií zajišťující dlouhou životnost. Perfektní volba pro sportovní jezdce, kteří požadují vysoký nájezd a dobrou hodnotu za vynaložené prostředky!