Pozice

Červeně doporučená pozice, modře volitelná

Evropské značení

Zobrazit rozměry 

Spotřeba paliva

C

Spotřeba paliva
D D

Přilnavost na mokru

Přilnavost na mokru
C C

Vnější hluk (dB)

Vnější hluk (dB)
71 71

Prodloužení životnosti pneumatik

Věděli jste, že je možné tyto pneumatiky protektorovat?

Výkonnost srovnatelná s novými pneumatikami s náklady nižšími o 30 %. Žádné kompromisy z hlediska bezpečnosti. To vše představují protektory společností Bridgestone a Bandag. Tuto pneumatiku si můžete nechat protektorovat.

K dispozici také jako prémiový protektor

Ve spolupráci se společností Bandag si můžete tuto pneumatiku zakoupit také jako protektor a ušetřit tak vaše náklady.

Naše protektory jsou výsledkem společného úsilí a znalostí společností Bridgestone a Bandag v oboru vývoje směsí a dezénu, které byly postupně vylepšovány po více než 50 let zkušeností s protektorováním.

Další výhody protektorace

  • spotřebováno o 70 % méně ropy
  • snížení emisí C02 o 30 %
  • použito o 20 kg oceli méně

Vyspělé technologie

CONVEX Konvexní tvar bloků snižuje náchylnost dezénu k pilovitému opotřebení rovnoměrnou distribucí síly na jednotlivé bloky běhounu pneumatiky.

C.T.D.M. Komplexní metoda konstrukce pneumatiky (C.T.D.M.) optimalizuje konturu kostry a zlepšuje vlastnosti ve všech oblastech.

DVOJITÉ LAMELY Zlepšuje vlastnosti na mokru a v zimních podmínkách a brání zavrtávání štěrku.

EKVALIZAČNÍ ŽEBRA Potlačuje pravděpodobnost tzv. vymílání drážek a dalších typů nepravidelného opotřebení, ke kterým dochází na vnitřních žebrech pneumatik.

PROTIHLUKOVÉ BRANKY Snižuje hlučnost.

OCHRANA BOČNIC Chrání pneumatiku proti bočnímu poškození o obrubníky, nebo jiné překážky.

PROMĚNNÁ HLOUBKA LAMEL Proměnná hloubka lamel umožňuje větší hustotu drážkování běhounu.

NEPRAVIDELNÉ ROZMÍSTĚNÍ BLOKŮ Snižuje hluk generovaný dezény s pravidelným rozmístěním figur a drážek po obvodu. Celková úroveň hluku je snížena rozložením frekvenčního rozsahu.

Rozměry pneumatik

Rozměr Zátěžový index Rychlostní symbol Celková šířka (mm) Celkový průměr (mm) Poloměr v zátěži (mm) Odvalený obvod (mm, při 90 km/h, maximální, +2%) Schválený ráfek (palců) Přípustný ráfek (palců)  

Přilnavost na mokru

Přilnavost na mokru
 
 

Vnější hluk

Vnější hluk
 
 

Spotřeba paliva

Spotřeba paliva
 
295/80 R 22.5 154/149 M 305 1057 492 3213 9 8.25 C 71 D