Hlavní úskalí současné dopravy

Vzhledem k dnešním vysokým nárokům přepravního průmyslu musejí vlastníci a manažeři vozových parků maximalizovat jejich produktivitu a minimalizovat provozní náklady.

Nová a převratná DURAVIS R002

Pneumatiky Bridgestone DURAVIS R002 vynikají dlouhou životností a nízkým valivým odporem, díky čemuž razantně snižují spotřebu paliva. Představují tak skvělé řešení pro všechny společnosti, které chtějí minimalizovat náklady na provoz svého vozového parku.

Podívejte se na produktové video o pneumatikách DURAVIS R002




1) Na základě aktuálních výsledků interních testů odolnosti vůči opotřebení ve srovnání s předchozími modely R-STEER 001, R-DRIVE 001 a R168. Rozměry 315/80 R22.5 pro vodicí a záběrovou nápravu a 385/65 R22.5 pro návěsovou nápravu.
2) EU štítek pro značení pneumatik pro rozměry 315/80 R22.5 pro vodicí a záběrovou nápravu a 385/65 R22.5 pro návěsovou nápravu.

Výkon pneumatik DURAVIS R002

Podívejte se na to, jak pneumatiky Bridgestone DURAVIS R002 v zátěžovém testu společnosti TÜV SÜD dokázaly překonat své hlavní konkurenty v přilnavosti za mokra i v délce brzdné dráhy.




3) Testy na mokré vozovce provedla organizace TÜV SÜD na žádost společnosti Bridgestone v listopadu 2019 na zkušebním okruhu EUPG, Aprilia (Itálie) s vozem MAN TGX 26.500 a pneumatikami o rozměru 315/80 R22.5. Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 ve srovnání s hlavními konkurenty v daném segmentu: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Zpráva č. [713168488] Brzdná dráha na mokré vozovce (z 60 km/h na 0 km/h) v metrech: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Boční přilnavost za mokra (zatáčení) v m/s2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).

Jedinečné vlastnosti pneumatik byly prověřeny na 13 flotilách, 151 vozidlech a více než 12,322,853 kilometrech*



1) Na základě interního vyhodnocení. Stav květen 2019.
2) Palivo: Na základě výpočtů pomocí nástroje VECTO / CPK: Na základě interního testu v terénu a průměrné tržní ceny. Pro kombinaci tahačů a přívěsů 4x2 s řízením a pohonem DURAVIS R002 315 / 80R22.5 a pneumatikami přívěsu 385 / 65R22.5 ve srovnání s namontovanou stejnou jednotkou a za stejných podmínek jako pneumatiky předchozí generace R-STEER 001, R-DRIVE 001 a R168 pro celý vozový park na základě těchto předpokladů: velikost vozového parku 150 tahačů a návěsů, 130 000 km najetých kilometrů ročně na kamionu, cena nafty 1,2 € / l. Upozorňujeme, že skutečné úspory se mohou lišit, protože závisí do velké míry na dalších faktorech.
3) Na základě hodnot dřívější generace pneumatiky R-STEER 001 ve srovnání s pneumatikou DURAVIS R-STEER 002, v rozměru 315 / 80R22.5.
4) Snížení emisí CO2 předpokládané pro celý vozový park na základě následujících parametrů: velikost vozového parku 150 tahačů a přívěsů, 130 000 km ročně počet najetých kilometrů na nákladní vozidlo, cena nafty 1,2 €/l.


Zjistit více

„Naši řidiči si velmi pochvalují přilnavost na mokré vozovce, obzvláště při zrychlení na výjezdu z kruhového objezdu, u kterého námi dříve používaná značka pneumatik nedokázala u nenaložených vozidel zajistit dostatečnou trakci. Díky spolehlivé přilnavosti nemáme problém ani na zasněžených silnicích. To přináší větší bezpečnost pro naše řidiče!“ August Gschwander, August Gschwander Transport GmbH, Německo.

„Díky nabídce DURAVIS ze strany konzultantů značky Bridgestone se nám podařilo zvýšit kilometrový výkon. Byli jsme příjemně překvapeni výtečným chováním pneumatiky na mokru. S dosaženými výsledky jsme velmi spokojeni, neboť jsme snížili své provozní náklady.“ Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Španělsko

Truck
Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Španělsko

DURAVIS R002 technologie

DEZÉNY VYZNAČUJÍCÍ SE NÍZKOU DEFORMACÍ
»» VODICÍ: těsný dezén a 3D lamely pro vysoký výkon při zatáčení
»» ZÁBĚROVÉ: dezén snižující spotřebu paliva s kontrolovanou deformací, přispívá k vyšší životnosti pneumatiky a rovnoměrnému opotřebení
»» NÁVĚSOVÉ: kompaktní dezén

VYSOCE VÝKONNÉ SMĚSI
»» VODICÍ a ZÁBĚROVÉ: Svrchní vrstva běhounu ze směsi High-silica a nová technologie tandemového míchání

ZLEPŠENÉ VYPUZOVÁNÍ VODY DÍKY DEZÉNU, KTERÝ VYUŽÍVÁ
»» Řadu odvodňovacích prvků, jako jsou kanálky, lamely a žebra
»» Optimalizovaný kontaktní tlak
DEZÉNY VYZNAČUJÍCÍ SE NÍZKOU DEFORMACÍ
»» Tuhost při výrazné kompresi zaručující nižší valivý odpor

VYSOCE VÝKONNÁ SMĚS SVRCHNÍ VRSTVY BĚHOUNU A KOSTRY
»» Nízká ztráta energie

Produktové řady

  • Inovativní dezén zlepšuje přilnavost pneumatiky na mokrém povrchu díky optimalizovanému odvodu vody
  • Svrchní vrstva se směsí s technologií Nano-pro snižuje ztráty energie a valivý odpor
  • Nové směsi High Silica svrchní vrstvy pneumatiky zajišťují skvělou přilnavost za mokra a nízké provozní teploty
  • Specializované procesy míchání směsi zaručují rovnoměrné opotřebení a zvýšení přilnavosti za mokra

Duravis R-STEER 002

  • Inovativní dezén zlepšuje přilnavost pneumatiky na mokrém povrchu díky optimalizovanému odvodu vody
  • Svrchní vrstva se směsí s technologií Nano-pro snižuje ztráty energie a valivý odpor
  • Nové směsi High Silica svrchní vrstvy pneumatiky zajišťují skvělou přilnavost za mokra a nízké provozní teploty
  • Specializované procesy míchání směsi zaručují rovnoměrné opotřebení a zvýšení přilnavosti za mokra

Duravis R-DRIVE 002

  • Inovativní dezén zlepšuje přilnavost pneumatiky na mokrém povrchu díky optimalizovanému odvodu vody
  • Svrchní vrstva se směsí s technologií Nano-pro snižuje ztráty energie a valivý odpor
  • Nové směsi High Silica svrchní vrstvy pneumatiky zajišťují skvělou přilnavost za mokra a nízké provozní teploty
  • Specializované procesy míchání směsi zaručují rovnoměrné opotřebení a zvýšení přilnavosti za mokra

Duravis R-TRAILER 002