Tyto webové stránky využívají soubory cookie tak, abyste si z jejich návštěvy odnesli ten nejlepší zážitek. Soubory cookie využíváme také k zapamatování vašeho nastavení a shromažďování webových statistik. Pokud nesouhlasíte se zasíláním souborů cookie do vašeho zařízení, změňte si podle toho nastavení prohlížeče. Pokud souhlasíte se zasíláním souborů cookie do vašeho zařízení, klikněte na „Pokračovat“. Podotýkáme, že nastavení cookies svého prohlížeče můžete kdykoli změnit, některé z nich nebo všechny můžete vypnout. Podrobnější informace o souborech cookie, které používáme, naleznete v našich „Zásadách používání souborů cookie“.

VT-TRACTOR - vlastnosti

Dostupné rozměry a technické údaje najdete na následujícím odkazu.

Hlavní přínosy

Kostra s technologií VF a speciální konstrukcí patky zajišťuje větší průhyb bočnic a tudíž umožňuje provoz při nižším tlaku.

Pneumatiky Bridgestone VT-TRACTOR mají v porovnání s konkurencí o 26 % větší styčnou plochu1.

Pneumatiky VF mají díky nižšímu tlaku větší styčnou plochu, což vede k menšímu utužování půdy.

Utužování půdy snižuje množství a velikost pórů zeminy, což zmenšuje možnosti pronikání vzduchu a vody do půdy. Menší provzdušněnost půdy je primárním faktorem omezujícím růst plodin.

Nižší tlak pneumatik = větší styčná plocha = menší utužení půdy = menší vyjíždění kolej

1) Na základě interních zkoušek Bridgestone, které se konaly v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami typů IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (při tlaku 1,2 & 1,0 bar) a VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (při tlaku 1,0 a 0,8 bar) pomocí technologie zobrazení zatížení XSENSORTM.

Větší styčná plocha VF pneumatik znamená také větší kontaktní plochu bloků se zeminou, což zaručuje lepší trakci. 

Testy prokázaly, že Bridgestone VT-TRACTOR umožňuje pracovat na poli rychleji a obdělat tak více o 0,9 hektarů za den1, než s pneumatikami jiných prémiových značek.

Vyšší trakce = rychlejší práce

1) Na základě interních zkoušek Bridgestone, které se konaly v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami typů IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (při tlaku 1,2
& 1,0 bar) a VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (při tlaku 1,0 a 0,8 bar) za pomoci tažného traktoru a brzdícího traktoru simulujícího zátěž.

Lepší trakce také znamená menší spotřebu paliva na hektar.

Testy u Bridgestone VT-TRACTOR prokázaly úsporu paliva až 36 litrů paliva za den nebo přes 13 000 Kč na 500 hektarů1, a to v porovnání s jinými prémiovými pneumatikami.


Menší spotřeba paliva = nižší emise CO2 a menší náklady.

1) Na základě interních zkoušek Bridgestone, které se konaly v Bernburgu (Sasko-Anhaltsko, Německo) v březnu 2014 s pneumatikami typů IF 600/70 R30 a IF 710/70 R42 (při tlaku
1,2 & 1,0 bar) a VF 600/70 R30 a VF 710/70 R42 (při tlaku 1,0 a 0,8 bar) za použití metody objemového měření spotřeby paliva.

Vyvinuto a vyrobeno v Evropě

"Pneumatiky Bridgestone VT-TRACTOR byly vyvinuty a testovány v Evropském technickém centru v Itálii blízko Říma, což je vývojové centrum pro evropský trh společnosti Bridgestone. Vyráběny jsou exkluzivně v továrně ve španělském městě Puente San Miguel.

Vyvinuto v Evropském technickém centru

TCE zaujímá vedoucí postavení v oblastech výzkumu materiálů, konstrukce pneumatik, výroby prototypů a veškerých druhů statických a laboratorních zkoušek. Celý komplex stojí na pozemku o rozloze 32 hektarů a na přibližně 17 000 m2 zastřešené podlahové plochy je k dispozici veškeré potřebné zázemí pro soběstačný vývoj. TCE bylo v roce 2010 rozšířeno o nová zařízení včetně fyzikálních a chemických laboratoří s novým vyspělým vybavením.

Možnosti testování v TCE byly dále rozšířeny zprovozněním speciálního válce o průměru 3 metry, který umožňuje laboratorní zkoušky pneumatik všech rozměrů před jejich testy v reálných podmínkách. Výkonové parametry pneumatiky VT-TRACTOR byly potvrzeny zkouškami více než 200 pneumatik (v laboratořích, na silnici i na poli).

Pět set inženýrů, chemiků, techniků a pomocných pracovníků v TCE se zabývá třemi hlavními oblastmi:
1) konstrukcí a vývojem pneumatik pro osobní vozy, lehké užitkové vozy, nákladní vozidla, autobusy a zemědělské stroje v souladu s požadavky evropských zákazníků;
2) navrhováním procesů a strojního vybavení pro šest výrobních závodů Bridgestone v Evropě;
3) systémy pro zajišťování kvality v souladu s normami ISO-9000, QS-9000 a ISO-14000.

European Product Puente San Miguel Front

Vyrobeno v Puente San Miguel

Španělský závod zaměstnává přibližně 400 lidí, včetně administrativních zaměstnanců a pracovníků ve skladu. Celý výrobní areál pokrývá plochu téměř 100 000 m². Závod PSM, výhradní výrobce pneumatiky VT-TRACTOR, zahájil její výrobu v uplynulém roce, aby mohl být tento produkt uveden na evropský trh na podzim 2014.

European Product Puente San Miguel Top