Tyto stránky používají soubory cookies, abychom vám co nejvíce zpříjemnili jejich prohlížení. Soubory cookies dále využíváme, abychom si uschovali vaše případná nastavení a získali internetové statistiky. Předpokládáme, že pokud toto akceptujete beze změny vašeho nastavení, souhlasíte se získáváním souborů cookies z našich stránek. V případě, že v budoucnu změníte názor, můžete si své nastavení později kdykoliv změnit.

Novinky


Rozený vítěz: nová pneumatika Battlax Racing W01

25 listopadu 2015

Valentino Rossi

Rodina pneumatik Bridgestone Battlax vstupuje s představením pneumatiky Racing W01 do zcela nové oblasti: tato závodní pneumatika na mokro je předurčena pro stupně vítězů a svými výkony na mokru předčí dokonce i své oceňované předchůdce!

Pneumatika Battlax Racing W01, zcela nová vlajková loď značky Bridgestone v kategorii závodních pneumatik na mokro, slaví světovou premiéru v expozici značky Bridgestone na výstavě motocyklů EICMA 2015.

Pneumatika W01 vychází přímo ze závodní technologie používané značkou Bridgestone v nejvyšší kategorii silničních motocyklových závodů MotoGPTM, přičemž kopíruje dezén pneumatik na mokro z letošního ročníku MotoGPTM. Pneumatika Battlax W01 s osvědčenou technologií pro jízdu na mokru nyní nabízí profesionálním jezdcům a fanouškům víkendových závodů vyšší úroveň přilnavosti a jistoty na mokrém závodním okruhu – a ještě vyšší šanci dostat se na stupně vítězů.

Závodní jízda s osvědčenou technologií na mokro

Cílem společnosti Bridgestone bylo poskytnout závodním jezdcům pneumatiku, která jim dodá naprostou jistotu na mokru, aby mohli zajíždět ještě rychlejší časy na kolo dokonce i v proměnlivých podmínkách. Inženýři Bridgestone toho dosáhli zcela novou konstrukcí pneumatiky Battlax W01, která posouvá výkony na zcela novou úroveň v porovnání s aktuálními pneumatikami Battlax Racing E05z a E08z.

Základem tohoto vylepšení je dezén pneumatiky W01, který je kopií dezénu pneumatik Bridgestone na mokro používaných závodními motocykly v MotoGPTM 2015. Pneumatika W01 využívá také nově vyvinutou směs, nový profil a konstrukci s nižší tuhostí nárazníkového pásu, která zvyšuje kvalitu kontaktu s vozovkou. Tato konstrukce v kombinaci s většími rozměry zadní pneumatiky – 190/650 místo 180/640 – vytváří větší styčnou plochu s ještě vyšší přilnavostí.

Pocit jistoty pro rychlejší časy na kolo

Celková kombinace nové směsi, dezénu a konstrukce poskytuje jezdcům lepší zpětnou vazbu, a zvyšuje tak pocit jistoty při jakémkoli bočním náklonu během jízdy na mokru.

Výsledky testů v hustém dešti na závodním okruhu Auto-Polis společnosti Bridgestone v Japonsku, uskutečněné v roce 2015, potvrzují rychlejší zahřátí pneumatik Battlax W01 na provozní teplotu v porovnání s kombinací pneumatik E05z/E08z. To vedlo k průměrnému zkrácení časů na jedno kolo o 2 sekundy hned od prvních kol.

„Jezdci se již díky nové pneumatice Battlax Racing W01 nemusejí obávat mokra. Ať jste na jakékoli úrovni, můžete se vydat na mokrý závodní okruh s jistotou, díky níž budete dosahovat rychlejších časů na kolo a bojovat o umístění na stupních vítězů,“ říká Jake Rønsholt, výkonný ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit společnosti Bridgestone Europe.

Závodní jízda s osvědčenou technologií na mokro