Tyto stránky používají soubory cookies, abychom vám co nejvíce zpříjemnili jejich prohlížení. Soubory cookies dále využíváme, abychom si uschovali vaše případná nastavení a získali internetové statistiky. Předpokládáme, že pokud toto akceptujete beze změny vašeho nastavení, souhlasíte se získáváním souborů cookies z našich stránek. V případě, že v budoucnu změníte názor, můžete si své nastavení později kdykoliv změnit.

Novinky


Bridgestone uvádí na trh motocyklovou cestovní pneumatiku Exedra Max

07 února 2013

Bridgestone Europe představil cestovní pneumatiku Exedra Max pro těžké cestovní motocykly vhodné pro jízdu na dlouhé vzdálenosti.

Pneumatiky Exedra Max, nabízené v radiálním a diagonálním provedení v 21 rozměrech pro přední kolo a ve 20 rozměrech pro zadní kolo, postupně v Evropě nahradí současnou řadu cestovních pneumatik Exedra.

Bridgestone během vývoje pneumatik Exedra Max navázal na nejlepší vlastnosti stávající řady Exedra a optimalizoval čtyři hlavní oblasti provozních vlastností: životnost, stabilitu při jízdě přímým směrem, ovladatelnost a přilnavost na mokrém a suchém povrchu. Výsledkem je pneumatika, která vybízí vášnivé motocyklisty k cestování na těžkých strojích bez jakýchkoli kompromisů.

„Bridgestone má mnohaleté zkušenosti s technologií cestovních pneumatik po celém světě. U pneumatiky Exedra Max jsme využili toto know-how, abychom vytvořili jeden základní dezén pro maximální jízdní komfort na všech typech těžkých cestovních motocyklů,“ říká Vincent Van Houtte, vedoucí divize motocyklových pneumatik společnosti Bridgestone Europe.

Optimální struktura a směs pro každý rozměr

Exedra Max se dodává v široké škále rozměrů vhodných pro většinu těžkých cestovních motocyklů na evropských silnicích. Jednotlivým rozměrům jsou přizpůsobeny vyspělé polymerové směsi s cílem optimalizovat provozní vlastnosti a životnost každého modelu.

Nové dezény pneumatik Exedra Max, testované na nejrozmanitějších silnicích po celém světě, zajišťují excelentní stabilitu a spolehlivé reakce. Jsou optimalizovány pro nižší hlučnost a vyšší úroveň hospodárnosti. Výsledkem je klidná, pohodlná a ekonomická jízda.

Dezén se zalomenými drážkami ve tvaru písmene V (a) omezuje opotřebení a zároveň maximalizuje přilnavost za všech podmínek. Rozmístění drážek na obou běhounech (b) zajišťuje lineárnější reakce při řízení a vytváří dojem značné tuhosti, a to dokonce i při použití na těžkých motocyklech a při jízdě ve dvou. Centrální drážka (c) v dezénu přední pneumatiky zlepšuje přilnavost na mokru a pocit kontaktu s vozovkou. Dezén zadní pneumatiky je vybaven centrálním žebrem (d) s redukovanými drážkami a širokou styčnou plochou, aby se zvýšila trakce a zlepšila odolnost vůči opotřebení.

Široký běhoun pneumatiky pro komfortní cestování

Stabilita v přímém směru je při cestování na dlouhé vzdálenosti naprostou prioritou. Bridgestone proto navrhl zadní pneumatiku Exedra Max s mimořádně zakřiveným tvarem běhounu, aby pneumatika poskytovala požadovanou stabilitu a komfort na silnicích vedoucích přímým směrem. Její směs zaručuje maximální trakci při jakémkoli náklonu motocyklu a také vynikající přilnavost, stabilitu a držení stopy při průjezdu zatáčkou.

ExedraMax_explanation

  1. Dezén se zalomenými drážkami
  2. Druhá drážka
  3. Centrální drážka
  4. Centrální žebro
U pneumatiky Exedra Max jsme využili toto know-how, abychom vytvořili jeden základní dezén pro maximální jízdní komfort na všech typech těžkých cestovních motocyklů.