Technologies

Technologies

3D CTDM (Optimalizovaný návrh pneumatiky)

3D COMPREHENSIVE TYRE DESIGN METHOD (3D KOMPLEXNÍ METODA NÁVRHU PNEUMATIKY)

Počítačová metoda konstrukce pro zlepšení požadovaných vlastností, aniž by došlo ke zhoršení v jiných oblastech. 3D CTDM umožňuje pomocí dynamických trojrozměrných simulací a analýz nacházet optimální konstrukční řešení fungující za všech podmínek a ve všech úhlech náklonu. Pro vzorek předních pneumatik je důležitá maximalizace stability ve vysokých rychlostech a minimalizace vibrací, zatímco vzorek zadních pneumatik je vyvinutý s většími negativními poměry pro přilnavost v zatáčkách a stabilitu. Pneumatiky jsou navrženy pomocí 3D CTDM tak, aby poskytovaly rychlejší a lehčí ovládání v ostrých zatáčkách. Boční stabilita je maximalizována, aby bylo dosaženo lepší přilnavosti a aby byl lineární kontaktní tlak zachován ve všech úhlech náklonu za účelem hladkého ovládání.



3LC (Stabilita a přilnavost v zatáčkách)

3SEKČNÍ SMĚS

Technologie s vyspělou 3sekční směsí společnosti Bridgestone pro přední pneumatiky. Směs uprostřed běhounu je tvrdší pro zajištění stability při silném brzdění, přímočarého ovládání a vysoké životnosti. Na okrajích je směs měkká a lepivá pro dosažení maximální přilnavosti v zatáčkách – nejlepší pro plný úhel náklonu.



5LC (Maximální přilnavost v každém úhlu)

5SEKČNÍ SMĚS

Tato unikátní technologie se směsí v 5 pruzích byla vyvinuta techniky Bridgestone MotoGP pro zadní pneumatiky a zahrnuje 3 různé směsi. Směs uprostřed běhounu je tvrdá, pro zajištění výjimečné stability, přímočarého ovládání a vysoké životnosti. Měkčí směs více k okrajům poskytuje maximální přilnavost při polovičním náklonu za účelem rychlé akcelerace ze zatáček. A díky obzvláště měkké směsi v ramenních částech se můžete s důvěrou položit do plného náklonu. Výjimečná technologie pro výjimečnou jízdu!



CAP&BASE (Vysoká přilnavost po celou dobu životnosti pneumatiky)

Podkladová vrstva běhounu CAP & BASE vychází z technologie pro MotoGP a zvyšuje jeho kompaktnost a tím zlepšuje tuhost, pohlcování rázů a přizpůsobivost. Běhounová vrstva zajišťuje přilnavost za každého počasí, životnost a držení stopy v zatáčkách.



DBC (Zlepšená ovladatelnost)

DUAL BELT CONSTRUCTION

Zadní pneumatiky Battlax BT-012SS jsou zkonstruovány s využitím revoluční technologie Dual Belt: jeden pás na každém ramenu na horní části bezešvého nárazníkového pásu (MSB). Tato konstrukce DBC poskytuje výtečnou přilnavost v zatáčkách, ovladatelnost a tlumení rázů, zatímco „otevřený“ střed zlepšuje přímočarou stabilitu.



HTSPC (Lepší celkové ovládání)

HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (VYSOKOTAŽNÝ POGUMOVANÝ KORD)

Bridgestone je v současnosti jediným výrobcem, který používá 5 jednotlivých ocelových vláken v kordu MSB. Těchto 5 ocelových vláken je otevřeně rozmístěno a navinuto v gumovém povlaku tak, aby bylo zajištěno stejné a konstantní pnutí, které napomáhá dosáhnout dobré úrovně tuhosti pneumatiky, pružnosti a absorpce rázů. Pneumatiky vybavené technologií HTSPC mají lepší přilnavost na mokru i na suchu a poskytují lepší ovládání díky stejnoměrnému kontaktnímu tlaku. Kord izolovaný v gumě není vystaven oxidaci a redukuje tvorbu tepla, umožňuje rovnoměrnější opotřebení běhounu a vyšší nájezd.



MS-BELT (Chladnější provoz, větší stabilita)

MONO SPIRAL BELT

Osvědčená konstrukce bezešvého nárazníkového pásu Mono Spiral Belt společnosti Bridgestone je použita pro všechny zadní radiální pneumatiky Battlax. Tato jednodílná konstrukce eliminuje překrývání pásů, švů a spojů a je lehčí než konvenční vícenásobné křížené konstrukce pásů. Velkou výhodou MSB je menší zahřívání pneumatiky při otáčení – to vám dává větší stabilitu a lepší tlumení nárazů na silnici.



NanoPro-Tech™ (Silnější přilnavost, větší nájezd)

Vyspělá technologie Bridgestone s názvem NanoPro-Tech™ optimalizuje výkonové charakteristiky pneumatiky tím, že má pod kontrolou interakci mezi polymerem, plnivy a dalšími gumovými chemikáliemi na molekulární úrovni. Tím napomáhá snížení tření, menšímu zahřívání a deformaci běhounu při otáčení pneumatiky, což vede k lepší přilnavosti běhounu a delší životnosti pneumatiky.



OBF (Hladká jízda vysokou rychlostí)

OUTSIDE BEAD FILLER (VNĚJŠÍ VÝPLŇ PATKY)

Nová generace výplně OBF společnosti Bridgestone napomáhá vzniku optimální pevnosti pro absorpci nárazů a stabilitu ve vysoké rychlosti při cestovním a sportovním použití. Žádost o patent je v řízení.



RC POLYMER (Jistější kontakt se silnicí )

Technologie RC Polymer optimalizuje distribuci siliky v gumové směsi a zlepšuje pružnost běhounu, umožňuje lepší kontakt s povrchem vozovky v teplém i studeném stavu. Redukce molekulárního tření také zlepšuje valivý odpor a tím zlepšuje spotřebu paliva.



SACT (Vyšší životnost)

STRAIGHT AND CORNERING TECHNOLOGY (TECHNOLOGIE PRO PŘÍMOU JÍZDU A ZATÁČENÍ)

Další výsledek intenzivního výzkumu a vývoje společnosti Bridgestone. SACT kombinuje dvě různé směsi v rámci konstrukce, která dává pneumatice dlouhodobou odolnost pro každodenní jízdy bez velkých náklonů plus agresivní přilnavost při zatáčení. Takže je konečně k dispozici pneumatika, která vyhovuje způsobu vaší jízdy, s rameny se zlepšenou přilnavostí a se středovou linií zajišťující dlouhou životnost. Perfektní volba pro sportovní jezdce, kteří požadují vysoký nájezd a dobrou hodnotu za vynaložené prostředky!



SACT + CAP&BASE (Výkon v každém počasí)

SACT umožňuje díky středovém běhounu dlouhou životnost a ramenní část zajišťuje lepší přilnavost, zatímco spodní vrstva Cap & Base zvyšuje tuhost běhounu pro lepší přilnavost, absorpci nárazů a výkon v každém počasí.



SILICA RICH (Silnější přilnavost za mokra a v chladu)

SILICA RICH (PRO ZADNÍ PNEUMATIKU)

Směs Silica Rich od společnosti Bridgestone poskytuje zadním pneumatikám větší přilnavost za mokra a při nízkých teplotách a zajišťuje výtečnou ovladatelnost od prvního okamžiku, kdy se rozjedete. Směs Silica Rich dále poskytuje jistější a déle trvající přilnavost.



SILICA RICH EX (Jistější přilnavost přední pneumatiky)

SILICA RICH EX (PRO PŘEDNÍ PNEUMATIKU)

Díky vyššímu obsahu siliky poskytuje řešení Silica Rich EX přední pneumatice ještě lepší vlastnosti za mokra. Je zkombinována s RC Polymerem, který zlepšuje účinek siliky a prodlužuje životnost pneumatiky.



3LC + Cap and Base

3LC umožňuje díky středovém běhounu dlouhou životnost a ramenní část zajišťuje lepší přilnavost, zatímco spodní vrstva Cap & Base zvyšuje tuhost běhounu pro lepší přilnavost, absorpci nárazů a výkon v každém počasí.