Tyto webové stránky využívají soubory cookie tak, abyste si z jejich návštěvy odnesli ten nejlepší zážitek. Soubory cookie využíváme také k zapamatování vašeho nastavení a shromažďování webových statistik. Pokud nesouhlasíte se zasíláním souborů cookie do vašeho zařízení, změňte si podle toho nastavení prohlížeče. Pokud souhlasíte se zasíláním souborů cookie do vašeho zařízení, klikněte na „Pokračovat“. Podotýkáme, že nastavení cookies svého prohlížeče můžete kdykoli změnit, některé z nich nebo všechny můžete vypnout. Podrobnější informace o souborech cookie, které používáme, naleznete v našich „Zásadách používání souborů cookie“.

Během této doby si společnost vybudovala vedoucí pozici na trhu a v současné době dodává kompletní nabídku OTR pneumatik a služeb pro oblast těžby, stavebnictví, dálničních služeb a přístavů pro zákazníky na celém světě.  

Divize OTR společnosti Bridgestone je provozována jako samostatná obchodní jednotka od roku 1989. To umožnilo společnosti Bridgestone soustředit se na segment trhu divize OTR více než většina jiných výrobců a vyvíjet diverzifikované produkty pro specifické požadavky zákazníků a vyhovět tak jejich nárokům na konsistentní kvalitu pneumatik na celém světě. 

Špičková technologie v daném oboru

Dnešní specializovaný software umožňuje společnosti Bridgestone vyvíjet pneumatiky i jiným způsobem, a to pomocí simulací chování pneumatiky v různých podmínkách, díky které vyrábí extrémně odolné pneumatiky. Tento přístup rovněž zjednodušuje proces vývoje pneumatik a zkracuje dobu jeho trvání. 

Současně společnost Bridgestone nadále shromažďuje znalosti o pneumatikách na molekulární úrovni, čímž pomáhá optimalizovat poměr směsi a reakci mezi uhlíkem, oxidem křemičitým a kaučukem.  Tento vědecký postup vedl nejen k rozvoji pneumatik šetrnějších k životnímu prostředí – zejména u pneumatik Bridgestone Ecopia pro osobní automobily a užitkové vozy, které redukují spotřebu paliva díky nižšímu valivému odporu bez omezení celkové výkonnosti pneumatiky – ale také umožnil úspěšně prodloužit životnost běhounu OTR pneumatik. S nejnovějšími technologiemi a schopností optimalizovat směsi je společnost Bridgestone schopna vyvinout pneumatiky s rozdílnými charakteristikami vhodnými pro specifické požadavky TKH.  

Společnost také nadále investuje značné sumy peněz na výzkum a vývoj u pneumatik OTR za účelem vylepšení kvality a výkonnosti výrobku. Příkladem může být, že továrny společnosti Bridgestone využívají sofistikované technologie jako je rentgen a ultrazvukový inspekční přístroj k zajištění kvality pneumatik.  

Zvýšení výroby větších pneumatik OTR pro důlní nákladní vozidla 

Pneumatiky OTR společnosti Bridgestone jsou vyrobeny v továrnách společnosti v Shimonoseki, Hofu a Kitakyushu v Japonsku. Zvýšení celosvětové průmyslové výroby v posledních letech, zejména v Asii, vedlo ke zvýšení poptávky po dolovaných minerálech s následným zvýšením poptávky po důlních vozidlech. Narůstá počet extrémně velikých nákladní vozů 

 s užitečným zatížením nad 400 tun. Závod Kitakyushu, otevřený v roce 2009, byl postaven v reakci na rostoucí poptávku po velkých a extrémně velkých pneumatikách OTR, které největší světová továrna na pneumatiky OTR, Shimonoseki, již nemohla uspokojit.  

Podobně nová továrna Aiken County (Jižní Karolína, USA), pomůže pokrýt zvýšenou poptávku po velkých a extrémně velkých pneumatikách OTR v oblasti důlního a těžebního průmyslu v Americe. Do budoucna vytvoří společnost Bridgestone výrobní systém, který může neustále rychle reagovat na změny v poptávce dle trendů na trhu a dodávat zákazníkům výrobky prvotřídní kvality včas.